From Poli with love

Inginerii ar trebui sa fie… Nu prea stiu cum ar trebui sa fie, dar am aflat ieri ca ar trebui sa stie sa faca prezentari PowerPoint frumoase. Nu conteaza ca proiectul de 12 pagini e corect, complet si bine expus, conteaza daca prezentarea PP e frumoasa. Ce fel de inginer esti daca nu faci o prezentare frumoasa?

Un alt lucru pe care l-am aflat ieri este ca inginerii nu stiu sa-si dea seama care-i fata si care-i baiatul. Vad un nume de fata si un nume de baiat si vad o fata si un baiat care sunt posesorii numelor, dar nu stiu care-i care.

Sunt asa de mandra de profesorii mei. Really.

M-am tot gandit care-i scopul profesorilor si ce-si doresc ei cand vin la facultate. Sa umileasca studentii? Sa arate cat de destepti sunt? Sa ascunda cat de prosti sunt?

Inchei prin a spune ca anul trecut discutam despre un profesor si una din colege spunea ‘E singurul care nu accepta bani’ si ca acum o saptamana spuneam ‘ E prima materie interesanta din facultate’ cand sunt in anul trei. Nu stiu ce gandeste cineva cand spun ca sunt la poli, dar stiu ca pentru mine nu inseamna foarte mult.

~ de lemoncraze pe Mai 31, 2007.

2 răspunsuri to “From Poli with love”

  1. Mai Rox, prefer sa ma abtin de la a face comentarii legate de invatamantul romanesc. Iti spun doar ca imi place ca scrii amuzant si e o placere sa citesc…Sper sa te tina mult bloguiala. 😀

  2. si eu cica ma fac inginer si m-am saturat deja :))tu mai poti?

Lasă un răspuns

 
