Comertul la romani

Am avut niste experiente interesante in ultima vreme si am aflat ca vanzarea nu implica alegerea unui produs si cumpararea lui daca iti place. Nu, trebuie sa i se para vanzatoarei ca ti se potriveste. Am vrut sa cumpar o poseta, m-am uitat la una, si nu mi-a placut. Cand i-am multumuit vanzatoarei si am dat sa plec, m-a intrebat de ce n-o cumpar ‘ca e draguta’.

Mai rau e cand sunt termene la mijloc. Acum o luna am comandat mobila de bucatarie si trebuia sa fie in casa deja. Ni s-a spus ca va veni martea viitoare. Cand a fost intrebata de ce nu se poate respecta termenul stabilit, a intrebat: ‘Da’ ce, nu va muteti muta fara mobila de bucatarie?’

Si de-asta imi plac mie supermarketurile. Nu exista vanzatoare.

~ de lemoncraze pe Iulie 18, 2007.

3 răspunsuri to “Comertul la romani”

  1. Hi hi, stiu cum e sa fii vanzatoare. Si cam esti a pain in the ass ca tre’ sa ii combini pe oameni sa cumperi. Eu, pe cand lucram la Amely am reusit performanta sa conving o clienta sa cumpere o pereche de pantofi si ea, saraca intrase numai sa se uite. 😀

  2. ->hellene Da, dar una e sa convingi si alta sa te bagi in sufletul omului. Mi-ar fi placut sa cumpar pantofi de la tine, cred 😉

  3. Unii comercianti ti-ar baga mana in buzunar dupa bani, daca asta ar fi legal.

Lasă un răspuns

 
