Cadouri

Acum ceva vreme am vazut intr-un film american cum organizeaza ei nuntile si cum isi fac lista cu ce cadouri vor la un magazin anume. Invitatii merg toti la acel magazin si cumpara ceva de pe lista, stiind sigur ca nu cumpara doi acelasi cadou sau ca mirii il vor.

Desigur, un asemenea cadou nu are valoare sentimentala, dar cati oameni cumpara un cadou din obligatie si cati sincer?

Acum cateva zile i-am cumparat mamei mele o chestie mica, portocalie, si zic eu frumoaza pentru tinut telefonul celular. Ea s-a uitat la ea, s-a strambat, si a zis ca nu-i place. Si asa s-a dus pe apa sambetei stradania mea de-ai gasi ceva frumos ce-i place.

In ultimii ani am incercat sa invat sa interpretez semnele ascunse legate de dorintele pentru cadouri, si uneori am incercat si eu sa lansez mici indicii inainte de ziua mea de nastere… fara succes, desigur.

Si asa ma gandesc eu ca poate cadourile care urmeaza indicii clare din partea primitorului sunt cele mai bune. Macar stii sigur ca sunt bine primite.

~ de lemoncraze pe Iulie 20, 2007.

4 răspunsuri to “Cadouri”

  1. Daaa, e aiurea sa dai lista cu cadouri de nunta. Mai ales ca acolo se dau bani. Imi aduc aminte de zilele de nastere din copilarie la care mai obisnuiam sa mergem cu cadouri bani. Cand nu stiam ce sa cumpar, puneam o suma intr-un plic si mergeam cu el la sarbatorit. Si nu numai eu faceam asa. Si eu sunt la fel de nepriceputa in privinta cadourilor. Rareori nimeresc cadoul cu persoana. De aia mi-am facut wish list 😛

  2. e bine sa ai o lista de cadouri, dar parca e si aiurea… cred ca oamenii care fac un cadou cunosc cat de cat persoana respectiva si, daca nu o cunosc, incearca ceva mai „obiectiv” :D… oricum ar fi, „calul de dar nu se cauta la dinti”; eu ma bucur de cadouri, orice ar fi; iar celor din jur incerc sa le fac cadouri care sa-i bucure, chiar daca nu era cadoul ideal… nu sunt de acord cu cadourile in bani decat in cazuri extreme.

  3. Ohh, ce urat sa dai bani la ziua cuiva…ma bucur k io nu am patit asta din partea ta, dear.
    Cu lista de cadouri la nunta, sunt de acord intr-o oarecare masura, decat sa te pricopsesti cu atatea lucuri nefolositoare, e mai ok asa.
    cand vine vorba de ziua cuiva, incerc sa fiu atenta cu cateva luni chiar inainte sa vad cam ce si-ar dori, si de multe ori am succes. la fel incerc si eu sa lansez indicii, uneori chiar o spun fara sa imi dau seama, si cine e pe faza si isi doreste cu adevarat sa imi ia ceva ce imi place reuseste sa ma impresioneze. Dar nu o sa imi fac wish list, nici chiar mura in gura acuma…sa spun ce vreau a haute voix, nici atat, numai parintilor fac asta 😀

  4. Poate ca semnalele ar trebui sa fie mai „puternice” si mai clare. Asa risti mai putin. 🙂 Sau faci si tu ca Hellene, bagi wishlist si trimiti linkul la toata lumea.

Lasă un răspuns

 
