Vacanta

In cinci zile plec in vacanta, si peste tot pe unde merg sau vad ceva ce trebuie sa adaug la lista de luat cu mine, sau ma intreb oare cum este acel lucru pe unde voi merge.
Anul trecut am aflat ca plec cu 2 saptamani inainte si n-am avut asa de mult timp de pregatit excursia ca acum… atunci am fost mult mai linistita.
Acum am vizitatori din Oltenia si reparatii de facut, dar parca nimic nu reuseste sa ma faca sa nu ma gandesc la plecare si tot ce poate sa se intample (sau nu).
Sper ca sambata sa vina repede, cu vreme buna si fara accidente 🙂 Poze dupa 3 septembrie.

~ de lemoncraze pe August 20, 2007.

Un răspuns to “Vacanta”

  1. Aaaa, eu abia astept sa vad poze… 🙂
    Vacanta placuta, sweetie.

Lasă un răspuns

 
