Cea mai frumoasa capitala

In primavara am auzit o discutie despre cea mai frumoasa capitala europeana. Alegerea era acolo intre Paris, Roma si Londra. Dupa ce am vazut Paris si Roma pot sa spun ca pentru mine, cea mai frumoasa e Roma.
Am vazut multe si foarte frumoase in Roma. Mi-e greu sa aleg ceva acum, sa povestesc, asa ca voi lasa pozele sa va explice 🙂







~ de lemoncraze pe Septembrie 20, 2007.

2 răspunsuri to “Cea mai frumoasa capitala”

  1. Foarte frumos, intr-adevar. Eu am vazut mai multe poze. 😛 N-am vazut inca niciuna dintre aceste capitale, dar as vota cred cu Parisul. Pentru ca am eu o obsesie si pentru ca iubesc Franta mai mult. 🙂

  2. @hellene -> Este frumos Parisul si-mi place foarte mult, dar parca nu e asa multa istorie ca in Roma. Oricum vreau sa le revad pe amandoua.

Lasă un răspuns

 
