Firenze

Cand ma gandesc la Florenta primul lucru care imi vine in minte este Domul. Fiecare basilica din Italia are ceva deosebit, prin care impresioneaza, iar Domul din Florenta impresioneaza prin marimea sa si exteriorul acoperit cu marmura alba, verde si rosie. Vis-a-vis de dom este baptisteria, cu ‘Poarta raiului’ce contine 10 scene din vechiul testament, sculptate in lemnul portii si acoperite cu aur.

In Florenta am vazut un pod asemenator cu Rialto, ce are de-o parte si de alta a drumului magazine cu bijuterii de aur. Fata de Rialto acesta mi s-a parut mai cald, mai primitor.

~ de lemoncraze pe Septembrie 24, 2007.

3 răspunsuri to “Firenze”

  1. se numeste ponte vecchio podul pe care ai trecut cu ignoranta… 🙂

  2. @andreea : multumesc 🙂 Parca mi se pare cunoscut numele… 😉
    Dintre toate orasele pe care le-am vazut in Italia, despre Florenta stiam cel mai putin si stiu ca am pierdut multe lucruri din cauza asta. Cel putin am invatat ceva, si anul viitor ma voi documenta mult mai bine inainte de a pleca.

  3. florenta este cel mai frumos oras din italia,am avut ocazia sa vizitez toate locurile minunate…

Lasă un răspuns

 
