Am fost la team building si uite ca am supravietuit. Printre ingeri, stanci si rucsaci am vazut locuri foarte frumoase, am spus cuvinte dulci si bip-uibile si am invatat multe. Despre mine, despre colegii mei si despre munte. Poate pana la anu’ la urmatorul team building imi revine si curajul 🙂

Foc

Cititi ce-au scris colegii mei despre teambuilding: Hellene si Cristi

~ de lemoncraze pe Octombrie 4, 2007.

2 răspunsuri to “”

  1. Ah, da. FOCUL!!!! Si aici, mai Rox??? Am crezut ca macar blogul scapa de una dintre poze…da’ na… cum i-am zis si lui Cristi, o sa mai scriu si eu un post cu mai multe poze si cu link spre Picasa. 😛 Sa rada mai multi de noi. Si eu oricum te felicit pentru curajul pe care l-ai avut. :*

  2. ii super poza dar nu vad nik satanik la ea:-?sincer

Lasă un răspuns

 
