Leapsa

Am primit o leapsa de la Cristi, asa ca voi scrie trei lucruri adevarate si unul neadevarat, iar voi veti ghici ce cum e 🙂

1. Cand eram mica ma jucam cu masinute, nu cu papusi

2. Sunt pasionata de astronomie

3. Iarna e anotimpul meu preferat

4. Nu suport sa inchid usa la camera in care stau

Astept sa votati 😉

~ de lemoncraze pe Octombrie 21, 2007.

9 răspunsuri to “Leapsa”

  1. uite,draga,ce cred eu:te jucai cu masinute, ca si eu o faceam;iarna e frig dar nu te-am auzit pe tine plangandu-te de asta niciodata;usa o lasi deschisa la camera pt ca n-ai incotro:tre sa intre bambi:), asa ca…da, prin eliminare cred ca NU esti pasionata de astronomie, deci 2 e falsa.Am I right?
    P.S.: A fost f greu pt mine sa-ti rasp azi!They are all so alike you..Sper ca am nimerit-o!:P

  2. ce sa fie, ce sa fie…cred k a doua, nu am vazut nimic legat de astronomie la tine pe birou sau prin poze, su nici nu te-am auzit vorbind despre asta. Poate iti place, dar chiar pasionata…nu stiu 🙂

  3. 2 sau 3? hmmm… sa merg pe 2, desi nici cu 3 nu mi-e rusine.

  4. eu ma gandeam k ultimam e falsa.k poate inchizi usa la camera in care stai.dar si aia cu astronomia poate fi falsa pt k nimeni nu stie k esti pasionata de astronomie.

  5. Si eu cred ca nu esti pasionata de astronomie. Adica nu te-am auzit niciodata. Cat despre masinute…mai degaraba decat cu papusi. 😛

  6. eu stiu deja raspunsul (pt ca l-am ghicit, nu mi s-a spus), asa ca n-are rost sa-l mai si scriu 🙂

  7. Eu zic că 3 e fals. Cel puţin iarna în Timişoara sigur nu poate fi anotimpul tău preferat. 🙂

  8. Eu zic că 3 e fals. Cel puţin iarna în Timişoara sigur nu poate fi anotimpul tău preferat. 🙂

  9. 1. N-a impresionat pe mineni, asa ca nu o sa cometez mult. E adevarata 🙂
    2. E adevarata. De pe la 14 ani, de cand am primit o carte cu poze si explicatii am iubit astronomia. In ultimii ani alte pasiuni mai noi s-au manifestat mai puternic, dar astronomia ramane pentru mine un subiect fascinant
    3. Eu ma adaptez mai usor la frig decat la caldura si prefer sa ma infofolec decat sa fierb 🙂 Mi se pare ca iarna lumea e mai vesela si orasul, impodobit pentru Craciun, e mai frumos ca niciodata.
    4. In sfarsit, 4 e falsa. Oriunde merg, inchid usile dupa mine 🙂 Freud ar stii probabil de ce, dar eu nu pot sa explic 🙂

    Multumesc pentru voturi si felicitari fetelor care au ghicit. De acum, promit sa va zapacesc cu astronomia 😉

Lasă un răspuns

 
