Musca?

Am si eu o fetita: pudel pidic, 1 an jumate, 4 kilograme, raspunde la numele Bambi. E draguta, sociabila si tot timpul vesela. Cand mergem la plimbare vrea sa se joace cu tot ce misca, chiar daca e pisic, om sau Terra Nova. Interesant e cand cate-un tip de 2 metri si muschi cat pentru trei se da cu doi pasi mai la dreapta, eventual scoate un tipat de blonda firava si intreaba cu vocea tremurand „Musca?”

Dupa ce-mi revin din soc le spun ca nu, nu musca, si sare pentru ca vrea sa se joace.

Alta data copii mai mici sau mai mari fug speriati cand o vad pe strada (tot timpul o tin in lesa) pentru ca le e frica sa nu-i muste. Sunt de acord ca sunt caini vagabonzi care poate nu stiu sa interpreteze joaca unr copii si poate mai musca, dar daca le e frica si de Bambi a mea…

~ de lemoncraze pe Noiembrie 24, 2007.

11 răspunsuri to “Musca?”

  1. Bambiiii!!! 😛 Pe Ricky nu-l intreaba nimeni daca musca si toti vor sa-l magaie. Si el sare sa ii muste. :-s Asa ca, ii inteleg reactita omului de 2m. 😀

  2. daca e draguta Bambi, asta inseamna ca nu are colti?…

  3. @ costina: are colti, dar nu ii foloseste sa muste lumea pe strada 🙂

  4. toti avem pudeli albi? 🙂

    si cu aldo mai patesc din astea. desi nu inteleg cum poate o mutrisoara asa de angelica sa inspire frica. 🙂

  5. @Ama: ^_^ Ma intreb oare ce fac atunci cand vad un catel mare? Fug pe partea cealalta?

  6. Sa iti traiasca ingerasul.

    Anul asta prin primavara ma preumblam pe strada cu un caine fara blana aproape si vai de capul lui. L-am gasit pe drum si era in plin tratament. Chiar daca era mic si amarat, era normal sa il mai si plimb. Atatia se dadeau speriati la o parte, vezi doamne, daca ii musca. Un pui de 3 luni .. cum naiba sa ii muste, speriatii lumii.

    Cainii mei NU musca pe nimeni, dar maraie pe cei care „iubesc” cainii. Au astia un al 6-lea simt 🙂

  7. Eu am un Samoyed. E mare, arata impunator si majoritatea oamenilor fac un ocol maaare in jurul lui cand ne vad venind. 🙂 Culmea, el e ff prietenos, nu are pic din instinct de aparare a stapanului/propritatii in el. 🙂 S-ar juca cu absolut oricine.

  8. Ai inceput anuntul ca unul de la matrimoniale:). Daca as fi fost catzelus si as fi stiut sa citesc, cred ca as fi luat-o de sotzioara:D.
    Raspunsul potrivit pt:ar fi:
    Multi pupici pt Bambilina, e o scumpik!Cand iesim la plimbare si cu Axyutza?

  9. p.s.:vad ca nu-mi apare textul dintre ghilimele, asa ca repet:
    raspunsul potrivit pentru:”musca?” ar fi:”nu, pt ca e o domnishorica educata, tzac!”

  10. Da acum pe bune…Musca ?! 😀

  11. Eu am o frumusete de shih-tzu, e mai dragalas decat al tau ( 🙂 ), si lumea tot ma intreaba daca musca au ba. De la o vreme am inceput sa zic ca da, musca si e veninos. Unii zambesc, unii nu pricep poanta.

Lasă un răspuns

 
